2014. június 1., vasárnap

Újra itt

Kedves olvasók!
Visszatértem iskolás éveim eddigi legrosszabb kirándulásából, ami rossz időből, klikkesedésből és egymás vérszívásából állt. Rádöbbentem, hogy mennyire borzasztóvá vált az osztályom hét évnyi, viszonylag békés együttélés után, és az is kiderült számomra, hogy - bármilyen szomorú is ez - egy-két kedvesebb emberen kívül senki nem fog hiányozni a ballagás után. Viszlát, általános!
Ez pedig annyit jelent, hogy újra munkába állok, már tervezgetek egy érdekes cikket, melyről páran már tudtok is, valamint a Filmfüggők Játszmájára is lehet még jelentkezni.
Csupán ennyit akartam mondani.
Jó éjszakát mindenkinek,
Bia

2 megjegyzés:

  1. Kedves Bia Joy!
    Én is így vagyok az osztályommal és bár nincs sok esély arra, hogy normálisabb osztályom legyen azért még reménykedem, hogy a gimis osztályom jobb lesz!!
    Nati

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nati,

    Azért is érdekes, mert eddig egész jól megvoltunk, az utolsó évre lett a kapcsolatunk furcsa... Nekem szerencsére nagy esélyem van egy jó osztályra jövőre, hiszen egy elég jónevű gimnáziumba sikerült beküzdenem magam. :)
    Köszönöm, hogy írtál!

    Millió puszi,
    Bia

    VálaszTörlés