2014. június 14., szombat

The Vamps - Somebody To You

Kedves olvasók!
Elérkezett az a mesés pillanat, mikor Youtube-imádatom először megmutatkozik. Mert a zenei videó klipek mellett kedvencemet - és napi elfoglaltságomat - képezik azok a csatornák, melyeket fiatalok vezetnek, mindenféle dolgokat művelve a kamera előtt, ezzel egyre inkább megkedveltetve magukat. Ha eljön az ideje, közülük is ajánlom majd a kedvenceimet, ma viszont egy viszonylag friss klipet szeretnék a figyelmetekbe ajánlani (a link a kép alatt található).
Link
Előadó: The Vamps és Demi Lovato
Cím: Somebody To You
Csatorna: TheVampsVEVO
Közzététel: 2014. 06. 09.
Hossz: 03:18
Személyes vélemény: Hol is kezdjem... először is ott van az a tény, hogy a jelenlegi kedvenc bandám virít a képernyőm, ha megnyitjuk a videót. Rólam tudni kell, hogy ha valamit szeretek, akkor azt úgy igazán, legyen szó színészről, sorozatról, énekesről vagy akár egy bögréről. Tehát jelenleg nagy rajongója vagyok ennek a négy srácnak, így már a megjelenés előtt izgatottan vártam az új dalhoz társított mozgóképeket. Demit kisebb koromban sosem szerettem, nem láttam a Camp Rock-ot, nem követtem nyomon az életét. Azonban a Heart Attack nálam meghozta az áttörést, felismertem, hogy többé már nem egy Disney-sztár, és ennek bebizonyításához még arra sem volt szüksége, hogy meztelenül himbálózzon egy vasgolyón, ország-világ szeme láttára. Jócskán megkedveltem, így enyhén hisztérikus állapotba kerültem - pozitív értelemben -, mikor ott virított a neve a The Vamps mellett. Kell ennél több?
Aztán ott van még a szöveg. Létezik ennél szebb dolog?

Everybody's trying to be a billionaire
But every time I look at you I just don't care
Cause all I wanna be, yeah all I ever wanna be, yeah, yeah
Is somebody to you
[Mindenki milliárdos próbál lenni
De minden alkalommal mikor rád nézek, nem érdekel
Mert minden ami lenni akarok, minden ami valaha lenni akarok
Az valaki neked]

A bennem rejlő romantikára éhező nő felsikít örömében.
Viszont térjünk rá magára a videóra. A dal már önmagában is szédítő, számomra minden a helyén van - bár tekintve botfülűségemet, erre nem alapoznék -, azonban a videóval körítve nagyszerűvé, különlegessé válik, ami nagyrészt Brad édes képének köszönhető. Mikor először végignéztem, az első percben végig azért csikorogtak az agyam fogaskerekei, mert nem jutott eszembe, hogy ki az a lány. Majd ráeszméltem, hogy a Disney egyik műsorából ismerős, az Austin és Allyből - barátnőmnél előszeretettel nézegetem Dove Cameront meg a többieket, egy kicsit újra gyereknek érzem magam tőle, bár az esetek 95%-ában még az is vagyok. Visszatérve az eredeti témára: engem meggyőzött a klip, megteremtette azt a nyári, idilli hangulatot, a szabadság sugallatát a levegőben, melyre már úgy vágyunk. Valamint... 01:10 - az a kacaj.
Az esti órákban filmezett részekben van egy srác, akin egy fekete-fehér póló van, nem tudom mások hogy vannak vele, de nekem rögtön az a dezodoros hirdetés jutott róla eszembe, talán a Rexonás - ebből látszik, hogy mennyire befolyásolnak minket a reklámok.
Azt viszont sajnáltam, hogy Demi külön lett felvéve, így sosem láthatjuk őt együtt a fiúkkal, pedig kíváncsi lettem volna erre az ötösre. Igazság szerint az is szemet szúrt - bár talán ez csak nekem -, hogy kissé mintha Bradre fókuszáltak volna, mert nem tűnt fel a lencse előtt a másik három fiú annyit, mint általában.
Annak ellenére, hogy egyértelműen hajaz a másik híres banda egyik első klipjére, a What Makes You Beautiful-ra (tengerpart, csini modellek, foci), nekem elnyerte a tetszésemet, ami köszönhető a nagymértékű elfogultságomnak is. Úgyhogy mondd meg Te!
Neked tetszett a videó? Szereted, ismered az együttest? Van kedvenc részed?

4 megjegyzés:

  1. Kedves Bia!

    Eddig még azt hiszem, nem volt alkalmam írni egy bejegyzésed alá sem, mert általában nem volt hozzáfűznivalóm vagy nem kapcsolódtam érdemben a leírtakhoz. MIkor viszont megláttam, hogy egy számomra is igencsak kedves zenekar új klipjéről írtál, tudtam, hogy nyomot kell hagynom magam után.
    A Somebody To You-t az album megjelenése óta nagyon szeretem, így volt bennem egy kis félsz, mikor meghallottam, hogy Demi Lovato-val együtt átdolgozzák, hogy milyen is lesz. Szerecsére nem kellett csalódnom, nagyon jól megoldották. A következő meglepetést az okozta, mikor megtudtam, hogy klip készül belőle, főleg úgy, hogy tudtam, Demi sokáig nem találkozott a fiúkkal. De jól megoldották, és örültem, hogy nem az énekesnő volt a kiszemelt lány a klip történetében, mert akkor kissé erőltetettek lettek volna a vágások. Szeretem egyébként ha egy videóklipnek van cselekménye és passzol a dalhoz. Azt hittem, itt sikerült ezt eltalálni. S legyen bármennyire is klisé a felállás, nézzünk körül melyik fiatalokból álló banda/zenekar NEM csinál ilyen tengerparti, szórakozós klipet? A művészi táj, a nem erőltetett beállítások meg úgy minden végül nekem elnyerte a tetszésemet. A dalról pedig önmagában már ne is beszéljünk, ha valaki ilyet mondana nekem, a földről kellene felmosni. :)
    Na, remélem, nem untattalak a véleményemmel. Tetszett, ahogyan összefoglaltad a sajátodat a klipről, több ilyet is szívesen olvasnék Tőled, ahol a kedvenceidről írsz. Szép nyarat és jó pihenést kívánok!

    Ölel, FantasyGirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves FantasyGirl,

      Először is nagyon köszönöm, hogy szántál rám egy kis időt és írtál megjegyzést, nagyon sokat jelent! Sokak szívébe belopta magát ez a négy fiú, nem csoda, hogy sikeresek.
      Mikor az ember már kétszázszor meghallgatott egy dalt, nehéz megszokni benne egy új hangot, valaki mást. Örülök, hogy nem kellett csalódnod, hiszen tényleg igényes munka került ki a kezük közül. Egyet kell értenem veled, sokkal jobb lett így, hogy nem Demi volt A lány a klipben, akinek a dal szól, sokkal ésszerűbb megoldás volt, hogy külön választották őket, én mégis kíváncsi lettem volna egy olyan jelenetre, mikor együtt is láthatjuk őket előadni.
      Mikor meghallok a rádióban egy dalt, és utána megnézem a videót, általában elszörnyedek, mert teljesen másról szól a két dolog, így nehéz összekapcsolni őket.
      Igazad van, ez tényleg sok helyen fellelhető, persze ettől nem veszít ez a fantasztikus dal a minőségéből. :)
      Egyáltalán nem untattál, mások véleménye mindig egy másik megvilágításba helyezi az adott témát, amitől én is okosodom. Szóval köszönöm!
      Örülök, hogy írtál, és annak is, hogy tetszett az ajánlóm, igyekszem továbbra sem csalódást okozni. Hálás vagyok a megjegyzésedést és köszönöm a jókívánságaidat is, neked is élményekkel teli szünetet és kellemes nyarat kívánok!

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  2. De jó!! Nekem is ez a kedvenc bandám (amit természetesen tudsz :D) és nekem is nagyon tetszik a klipp :) Igen, szerintem is a többi fiú egy kicsit háttérbe szorult Brad mögött, és hiába kerestem imádott Jamesemet, alig 2-szer láttam a képernyőn :D
    A szám is nagyon tetszik,ez a második kedvenc, az első a Risk It All. Neked bejön ez a számuk?
    A bejegyzés is nagyon tetszett, így tovább!
    Bori ♡♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan tudom, hogy Te is legalább annyira odavagy értük, mint én. :) Én is Jamest kerestem olyan nagyon, miatta fájt a szívem, hiszen ahogy azt te is mondtad, kettőnél többször nem nagyon tűnt fel. :'(
      Nagyon köszönöm, hogy írtál, sokat jelent, hálás vagyok érte! ♥♥
      Persze, a szám is nagyon tetszik, tőlük nem lehet nem szeretni dalokat. Nálam a Can We Dance és a Last Night verseng egymással éppen az első helyért. :)

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés