2014. augusztus 31., vasárnap

Üzenem...

Kedves olvasók!
Ez a nap is elérkezett, holnap kezdődik a következő tanév. Éppen ezért szeretnék minden olvasómnak kívánni, üzenni valamit...
Üzenem az általános iskolásoknak, hogy legyenek minél többet szeretett barátaikkal, hiszen néhány éven belül nem lesz minden nap lehetőségetek erre. Kívánok nektek sikeres évet, igyekezzetek minél jobban!
Üzenem a nyolcadikosoknak, hogy átérzem a bizonytalanságotokat, félelmeteket, tavaly én is éppen így voltam. Higgyétek el nekem, hogy idővel ki fog alakulni bennetek a megfelelő sorrend az iskolákról. A felvételi nem egy kivégzés, ugyanakkor arra buzdítalak titeket, hogy igyekezettek minél jobban az írásbelin és a szóbeliken, valamint semmiképp se idegeskedjetek! Nagyon, nagyon sok szerencsét és sikert kívánok nektek!
Üzenem a kilencedikeseknek, hogy: pacsi! Együtt vágunk neki az első gimnáziumi évünknek, és kívánok mindnyájatoknak rengeteg új ismerőst, barátot!
Üzenem a gimnazistáknak, hogy élvezzék ki ezt a szép időszakot, próbálják meg a legtöbbet kihozni belőle! Tizedikesek és tizenegyedikesek is csak egyszer lesztek - legalábbis remélhetőleg -, használjátok ki!
Üzenem a végzősöknek, hogy minden tiszteletem az övéké, az egész évre kívánok rengeteg kitartást, sikereket, igyekezzetek minél jobban, hogy teljesülhessenek az álmaitok!
Üzenem az egyetemistáknak - az első éveseknek mindenekelőtt gratulálok! -, hogy kívánok nektek egy igazán csodás évet, biztosan nem lesz sétagalopp, de kellő elszántsággal és elhivatottsággal bármit elérhettek!
Végső soron pedig üzenem mindenkinek, hogy próbálja meg a legtöbbet kihozni ebből a tanévből. Itt vagy, most élsz, szárnyald felül saját magad, váltsd valóra az álmaidat és érd el a céljaidat! Sok sikert kívánok hozzá!
Csodálatos, felejthetetlen tanévet kívánok mindenkinek,
Bia

2 megjegyzés:

  1. Kedves Bia!
    Köszönöm a bátorítást a nyolcadik tanévemhez, egy kicsit félek a felvételitől.
    Sok sikert a gimnázium kezdéshez!
    Nati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nati,

      Ó, nálam jobban biztos nem félsz, én rettegtem tőle. De hidd el nekem, hogy visszanézni olyan jó lesz majd júniusban, ráadásul gyorsan túl leszel rajta. Én az eddigiek átböngészését ajánlom meg az előkészítőket, csak így plusz tanácsként. Aztán hajrá, drukkolok! ♥
      Köszönöm szépen, már most imádom!

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés