2014. október 8., szerda

Gólyahét: szerda

Kedves olvasók!
Ma később értem haza, némettanárnál voltam, hiszen ich bin Schülerin, ezért csak mostanra jutottam el odáig, hogy ismertessem veletek a mai nap eseményeit. Valószínűleg holnap is ez lesz a helyzet, ugyanis fél év kihagyás után - a felvételi miatt januárban abbahagytam a táncot, ami egyébként száz százalékig megérte, elvégre bekerültem oda, ahova szerettem volna - ismét elkezdek rendszeresen sportolni. Már alig várom, világéletemben teniszezni szerettem volna, és most végre van lehetőségem kipróbálni!
A szerdai feladat előnye nálunk az egyenlő nemi megoszlás, hisz tizennégy fiúból és tizennégy lányból áll az osztály, viszont az egyik srác hiányzott, így végül egyikünk magára maradt. Az volt a kötelességünk, hogy az előző nap megkapott beosztás alapján a párok a folyosón kézen fogva közlekedjenek - természetesen felmentést ad ez alól ha más teremben lesz órájuk, valamint a mosdóhasználat is. Érdekes látványt nyújthattunk, ahogy párosával vonultunk a büféhez, persze csoportosan, hisz tömegben kevésbé kellemetlen. A párommal egész jókat szórakoztunk, bár ha nem volt muszáj, azzal cseleztük ki a feladatot, hogy a teremben maradtunk, ez egészen a harmadik óráig működött, addig nem volt szükség különösebb mozgásra. Bár az is igaz, hogy a tizedikesek sem vették komolyan a dolgot, nem szóltak meg, mikor a szekrénykulcsom miatt egymagamban rohangáltam a folyosón.
Reggel kaptunk egy kérdéssort, kvíz címszó alatt. Én naivan azt hittem, hogy ez az észről fog szólni, mennyi a paradicsom víztartalma és társai, azonban kiderült, hogy korántsem, nagy részük az iskolára és a tizedikesekre vonatkozott. Néhány példát szeretnék felhozni, hogy értsétek mire gondolok.

Melyik tizedikes kapott egyszer karácsonyra alsógatyát?
Hány kupa van kiállítva az első emeleten?
Melyik tanár kedvenc virága az orchidea?
A három deguból már csak egy van életben. Mi történt a másik kettővel?

Faggattuk a tanárokat, a diákokat, végül az egyik tizedikes főszervező megszánt minket és mondván, hogy az a osztálynak is segített egy keveset, szívesen rávezet minket a hiányzó válaszokra. Így végül sikerült megbirkóznunk a szerdai küldetések második felével is.
Te mennyit tudsz az iskoládról és annak osztályairól?
Legyen további szép estétek,
Bia

2 megjegyzés:

  1. Érdekes... nálunk nincsen gólyahét nemtom h most örüljek vagy sem. Nekünk helyette fekvőtámasz és felülés mérések voltak.. már kíváncsi vagyok a többire.:)
    U.i.:mi történt a két deguval????:)
    CC

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon élvezem, szóval örülök, hogy van! :) Ó, nálunk 2000 méter futás mérés lesz kedden, meg volt már távolugrás is, de egyébként ezek is tudnak szórakoztatóak lenni. :)
      Köszönöm, hogy írtál! ♥

      Ui.: Az egyiket megette a macska, a másikat pedig a megmaradt degu megharapta... :D

      Törlés