2014. október 20., hétfő

Jobb a szerelmi bánat...

Kedves olvasók!
Igen, jól látjátok, beköszöntött az ősz a TTJ-n, hiszen lassanként az időjárás odakint hűvösebbre vált, egyre több levél hullik a harmatos fűbe, bár délutánonként a Föld ellipszis alakú pályájának egyik gyújtópontja (földrajz...) utat tör magának és megáld minket némi napsütéssel. MissMe érdeme ez a mestermű, amit hálásan köszönök neki, remek munkát végzett, ahogy azt az eddigi visszajelzések is mutatják. Hatalmas ölelés érte! ♥
Őszintén remélem, hogy ti a szerencsésebbek közé tartoztok, akiknek nem kellett szombaton is iskolába mennie, mivel nekem ez az egész hétvégémet felborította. Nem a tanítással volt a baj, hiszen pénteken egyáltalán nem volt pénteki hangulatom, boldogan mentem be másnap, viszont arra nem számítottam, hogy négyig iskolaszépítés lesz, utána pedig a barátnőimmel megnéztük a Tróját (ami három és fél órát vett igénybe, tekintve, hogy egyikük folyton visszatekerte, ha valamit nem hallott tisztán, mert esetleg belekotyogtunk), így tízre értem haza, aminek az lett a következménye, hogy egykor aludtam el, majd reggel a kutya felpiszkált fél nyolckor, ezek után pedig a tanulással voltam elfoglalva, ahogyan ma is, jelenleg az Odüsszeia tetszőlegesen választott tizenöt sorát tanulom. Tehát ahogy azt már említettem, amint lesz elég időm, minden levélre és megjegyzésre válaszolni fogok, ismerhettek már ennyire, csakhogy összecsapott sorokat nem szeretnék kiadni a kezeim közül, azt azonban nem tudtam megállni, hogy ne vessen papírra a gondolataimat. Úgyhogy íme:
Néhány rövidke percre vonatkoztassunk el attól, hogy maholnap tizenöt éves leszek, valamint attól is, hogy a többség szerint amíg valaki nem ér el egy bizonyos kort, addig ne is gondoljon az ellenkező nem egyedére potenciális párként. Azonban nem kell aggódnotok, nem a szerelemről szeretnék papolni nektek, hiszen ezen a téren nem vagyok tapasztaltnak nevezhető. [Bár azt azért megjegyzem, hogy az egyik kedvenc vloggerem a minap így magyarázta ezt a jelenséget: a szerelem az, mikor úgy érzed szerelmes vagy. Ott a pont...]
Az utóbbi héten sokféle dolgot tanultam magamról, érdekes utazást tettem saját magamban, ahogy a szünetekben kifelé tekintgettem a teremből, egyik évfolyamtársamat kutatva. Viszont a legfontosabb tanulsága az elmúlt hét napnak mégis az, hogy minden sokkal egyszerűbb lenne, ha mindenki őszinte volna. Hiszen gondoljunk csak bele: mennyi felesleges idegeskedést és elpazarolt időt spórolnánk meg azzal, ha előzetes megfontolás nélkül kiböknénk, hogy mit is érzünk valójában. Persze, senki sem vágyik elutasításra, vagy a vallomás után bekövetkező kínos jelenetekre, helyzetekre, viszont akkor hadd tegyem fel a kérdést, hogy az állandó belső harcok, a bizonytalan szenvedés jobb? Mert ha az ember gyereke érdeklődni kezd valaki iránt, a legnagyobb fejtörést az okozza, hogy vajon ez egy viszonzott érzés-e, esetleg halott ügy. Azzal pedig, hogy megtorpannánk kiszemeltünk előtt és a szemébe mondanánk, hogy igenis kedveljük, azzal mindezt el lehetne kerülni. Ehelyett viszont minden egyes eszmecserét újra és újra kielemzünk, túlgondoljuk, túlreagáljuk ismerősünk minden megnyilvánulását, belemagyarázzuk a lehetetlent is, a nyilvánvaló felett pedig elsiklunk. Miért, kérdem én miért? Ha beismernénk érzéseinket - elsősorban magunknak, utána pedig a másiknak - rögtön választ kapnánk a kérdéseinkre: kiderülne, hogy érdemes-e kitartanunk a személy mellett, esetleg jobban járunk, ha elengedjük. Amúgy sem vagyok jó abban, hogy elrejtsem az érzéseimet, így az esetek nagy százalékában teljesen nyilvánvaló a viselkedésem. Egyébként pedig ez nem csak a páros kapcsolatokra igaz, hiszen az élet minden terén fontos, hogy őszinték legyünk társainkhoz. Viszont ki tudja... talán ettől a titokzatosságtól lesz izgalmas az élet. Elvégre...
Jobb a szerelmi bánat, mint a bánat szerelem nélkül.

Nem tervezek ehhez hasonló bejegyzéseket, csupán úgy éreztem, hogy ki kell adnom magamból a fentebbi sorokat.
Mi a véleményed? Inkább hanyagoljam az effajta írásokat ezen az oldalon, vagy tudtál azonosulni a gondolataimmal?
Legyen csodás, sikerekben gazdag hetetek,
Bia

6 megjegyzés:

  1. Kedves Bia!
    Érdekes sorok ezek, egy korodbelitől. Gondolataid jól adják vissza a korodat és azt is, hogy egy nagyon intelligens, értelmes lány vagy. Nekem tetszik. Azt hiszem kijelenthetem, hogy a kedvenc témámat boncolgattad. Bár egyet nem értek vele, de nyitott vagyok és érdekel mások gondolata. Így akár a tieid is, le merem fogadni egy csésze gőzölgő gyümölcs tea társaságában remekül el tudnánk beszélgetni.
    Nekem szerelmesnek érezned magad, hogy az legyél, ha már felteszed magadnak a kérdést, hogy az vagy-e, már az vagy. :)
    Én arról vagyok ismert, hogy mindig mindenkinek mindent megmerek mondani. Viszont a szerelemnél ha valaki nem vesztette el az összes eszét, akkor nagyon nem mindegy, hogy mikor mondja el. Ez nem egy egyszerű téma.
    Bryan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bryan,

      Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet a bejegyzés, én abban a tudatban éltem, hogy a legtöbben fejvesztve menekülnek majd az okfejtésemtől. Köszönöm a kedves szavaidat, az pedig, hogy nem értesz egyet, arra ösztönöz, hogy felettébb jó ötletnek találjam a teázást. Biztosra veszem, hogy felnyithatnánk egymás szemét néhány dolgot illetően.
      Ez is egy érdekes megközelítése a dolognak, és azt kell mondjam, hogy bár bizarrnak hangozhat, tényleg valahol itt kezdődik a szerelem. :)
      Igazat kell adnom neked, sok múlik az időzítésen, viszont szerintem ez emberfüggő is. Hiszen ha a két fél között igazán jó a kapcsolat, talán még éretten is meg tudják vitatni a dolgokat - bár talán ez a ritkább.
      Köszönöm, hogy írtál!

      Szeretettel,
      Bia

      Törlés
    2. Szörnyen röstellem magam, hogy nem válaszoltam, valószínűleg hanyagul elfelejtettem kipipálni, hogy kérek értesítést. Feliratkoztam, mert valami fantasztikusnak vélem a blogod, már abból, hogy csak a tartalmat végigpásztáztam.
      Remélem valóban lesz alkalmunk majd meginni valamit és közben elmés beszélgetést folytatni, érdekes témákat boncolgatni.
      Sikeres blogoolást kívánok!
      Ölel, Bryan :)

      Törlés
    3. Ugyan, nem történt semmi! :) Boldog vagyok, hogy olyannyira megtetszett az oldal, hogy fel is iratkoztál, köszönöm szépen!
      Rajtam nem fog múlni, hiszen ahogy azt már említettem, új megvilágításba helyezhetnénk a dolgokat egymás számára. :)
      Köszönöm szépen, neked is kívánok minden jót az életben és a blogolásban is!

      Szeretettel,
      Bia

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszett ez a fajta bejegyzés is, én örülnék neki ha több ilyet is hoznál. Osztom a véleményed a témával kapcsolatban, és igazából te már mindent leírtál, felesleges lenne ezzel fogyasztanom a karakterszámot :)
    Akkor ez azt jelenti, hogy neked is van titkos kiszemelted?
    Egyszer mesélhetnél róla ;)
    További jó blogolást!
    Ui: Csak nem Acacia Clark van a designon? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bori,

      Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet az irományom, bár nem tervezek többször foglalkozni ezzel a témával ezen az oldalon. Köszönöm, hogy írtál és leírtad a véleményed! ♥
      Attól függ, hogy mit értesz titkos alatt... :) Tetszik az ötlet!

      Millió puszi,
      Bia

      Ui.: Sajnos erre nem tudok válaszolni, nem tudom a lány nevét. :)

      Törlés