2014. december 26., péntek

Mi a karácsony?

Kedves olvasók!
Bár eredetileg nem terveztem ilyen bejegyzést, a tegnapi és mai nap folyamán megfogalmazódott bennem néhány gondolat, melyet szeretnék megosztani veletek. Ehhez többek között hozzájárult a rokonok meglátogatása, az itthon töltött idő, valamint egy beszélgetés Sam Row-val. Köszönöm, drága! ♥


A karácsony az...

...mikor hajnali háromkor párizsit keresek a hűtőben, hogy egymagában elfogyasszam.
...mikor már nem fér belém több, mégis annyira finom a kacsasült, hogy képtelen vagyok abbahagyni az evést.
...ahogy anyukám és nagymamám a konyhában veszekszenek.
...a rengeteg 24-i bejegyzés blogspot-szerte.
...mikor annyi tennivalód lenne, de valahogy mégis visszahúz a kanapé.
...ahogy az emberek rád néznek az utcán
...mikor nyolcvanhatodjára is ugyanúgy élvezel egy filmet, mint mikor először láttad.
...mikor már tényleg eleged van a karácsonyi muzsikából.
...ahogy unokatestvérem szemében megcsillan az öröm egy új játékmozdony láttán.
...a számtalan kivilágítás, melytől pillanatnyi melegség szökik a lelkünkbe.
...a mézeskalácsillat, mely belengi az egész lakást.

Remélem, hogy jól telnek az ünnepi napok! Élvezzétek ki a pihenést!
Millió puszi,
Bia

3 megjegyzés:

  1. Drága Bia!

    Teljesen egyetértek a bejegyzéseddel, pipáltam az egyetértek dobozba is. :) Neked, hogy telt az ünnep? Mert nekem nagyon jól! Megvolt a szokásos bejgli és mézeskalács evés, na meg az elmaradhatatlan Reszkessetek, betörők!, amit így ezredszerre is imádok (hiszen nincsen karácsony Kevin nélkül :) )! Az elmúlt napokban keveredett a fejemben a sok film, amit láttam, a Star Wars 5. és 6. része (amit az öcsémmel muszáj volt megnéznem) és egy Gilmore Girls évad, ezér kellően furcsákat álmodtam. :D
    Bocsi, de ezeket muszáj volt elújságolnom valakinek, remélem, nem untad a megjegyzésem!

    Várom a következő csodás bejegyzésed, de azért pihenj sokat a szünetben!

    Ölel:

    Kiiwi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kiiwi,

      Úgy örülök, hogy ismételten írtál nekem néhány sort, köszönöm! ♥
      Boldog vagyok, hogy nekem ilyen jól teltek eddig az ünnepek, bár azok alapján, amiket elmeséltél, nem is csodálkozom! A Reszkessetek betörők! már szinte olyan tradíció, mint a mézeskalács, hiszen tényleg, nincs karácsony Kevin nélkül! :D Nekem eddigi legjobb élményem az volt, mikor szenteste anyukámmal hajnali háromig Született feleségeket néztünk, mert egyikünk sem volt álmos - ekkor történt az a bizonyos párizsimajszolós incidens is. :D Ó, a Star Wars nekem valamiért nem ínyemre való, még csak a 4.-et láttam, de az sajnos nem tetszett. Azért remélem Te jól szórakoztál öcséddel!
      Nem untam a megjegyzésed, sőt, nagyon is örültem, hogy mindezt elújságoltad! Ha lenne még hasonló, tudod hol találsz... :D
      Köszönöm szépen, drága vagy!

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
    2. *Boldog vagyok, hogy neked ilyen jól teltek eddig az ünnepek... Elnézést! :)

      Törlés