2014. december 22., hétfő

Trailer

Kedves olvasók!
Tervezek egy-két bejegyzést erre a hétre, bár be kell valljam, hogy különösebb karácsonyi különlegességgel nem készülök. Bár jómagam nagyon szeretem ezt az év végi ünnepet, a többi blogmagazin kreatív ötleteit látva úgy döntöttem, hogy nem próbálom meg felvenni velük a versenyt, ehelyett inkább néhány TTJ-s zeneajánlót és cikket tárok majd elétek.
Mint tudjátok, negyedik történetem a hónap elején látott napvilágot, és azóta is kitörő lelkesedéssel teszem közzé minden hétfőn és csütörtökön a fejezeteket. Kissé izgultam, hátha nem fogja elnyerni a közönség tetszését az alapötlet, no meg a karakterek, az eddigi visszajelzések viszont nagyon is pozitívak, olyan boldog vagyok!
Ma közzétettem a hatodik fejezetet, és tisztán emlékszem, hogy azt a horvátországi nyaralásról hazafelé menet pingáltam, melyre biztosan emlékeztek is a képes bejegyzés kapcsán. Néhány napja pedig drága barátnőm, Riri elkészítette a trailert hozzá, melyet mindenképp szeretnék megosztani veletek, ugyanis engem egyenesen elkápráztatott. Ezúton is nagyon nagyon köszönöm! ♥


Mi újság veletek? Élvezitek a pihenést? Mivel készültök a 24-i napra? Vannak családi rituálék?
Millió puszi,
Bia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése