2015. február 22., vasárnap

Február 22.

Kedves olvasók!
Hihetetlen, hogy mennyire gyorsan repül az idő. Egyik pillanatban az ember még a legelső blogjának bemutatkozó szövegét írja, a másikban pedig már 88 feliratkozóval rendelkező cikkes oldalt vezet. Hogy miért fontos annyira ez a dátum? Mert ma van két éve, hogy elkezdtem blogolni.
Az elmúlt két esztendő volt életem eddigi legmeghatározóbb időszaka. Elvesztettem néhány barátot. Megújítottam régi ismeretségeket. Kigyógyultam valakiből. Megszámlálhatatlan mennyiségű filmet láttam. Temetéseken voltam. Szavalóversenyeket nyertem és vesztettem el. Tizennégy lettem. Megírtam a központi írásbelit. Megismerkedtem Radnóti munkásságával és gyönyörű költeményeivel. Elballagtam. Repültem. Gimnazista lettem. Kiolvastam néhány könyvet. Tizenöt lettem. Rengeteg új barátot szereztem. És a legfontosabb: sokat, nagyon sokat nevettem. Ti pedig végig velem voltatok ezen a 730 napon át.
Továbbra is úgy gondolom, hogy nem köszöntem még meg elégszer. A szavak emberének tartom magam, mégis, képtelen lennék szavakba önteni azt a töménytelen hálát, amit érzek. Szerencsésnek mondhatom magam, mert a pozitív világszemléletem megmentett attól, hogy rossz heteket, hónapokat kelljen megélnem, de az esetleges búskomorabb napjaimon is mindig biztos lehettem benne, hogy van egy hely, ahol szívesen látnak. Tagja vagyok egy közösségnek, amely elfogadott és befogadott, minden hibámmal együtt. Talán úgy tűnhet, hogy ez csak egy platform, ahol önkéntes írópalánták első próbálkozásaikat megoszthatják az erre kíváncsiakkal, csakhogy a blogspot sokkal több ennél. Annyi csodálatos embert ismerhettem meg, és annyi fantasztikus barátot kaptam ettől a kis online univerzumtól, hogy csak ámulok és bámulok.
Az utazásnak pedig még nincs vége, sőt, még csak most kezdődik igazán. Ahogy növök, nő velem a gondolkodásmódon és változnak a céljaim. Ki tudja mi fog történni még velem, velünk, a történeteimmel és a cikkeimmel. Tele vagyok ötletekkel, a lelkesedésem egyre csak nő, és kíváncsian várom, hogy mit tartogat számomra az élet.
Márciustól újra aktív leszek a TTJ-n, remélem, hogy továbbra is velem tartotok!
Legyen csodás hetetek,
Bia

4 megjegyzés:

  1. Drága Bia!
    Boldog két éves évfordulót neked! :) Imádom az oldalad és érdekes cikkeket osztasz meg velem/velünk. Ha unatkozom vagy ha máshoz sincs kedvem csak feljövök ide és szétnézek olvasnivaló után kutatva. Én is nagyon köszönöm ezt neked! :) További sok sikert kívánok neked és jó évet jó jegyeket sok új barátot.
    xx ölel, egyik kedves olvasód, Helena Z.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Helena,

      Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy így gondolod, és, hogy unaloműzés céljából látogatsz fel a blogomra. :) De édes vagy, és én hasonló jókat kívánok neked! ♥

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés
  2. Kedves Bia!
    Boldog évfordulót! Bár nem beszélünk sokat (igazából mostanában semmit), ettől függetlenül tudnod kell, hogy rendszeres olvasója vagyok mindkét blogodnak, és mindkettőt egyaránt nagyon szeretem! Szerintem hihetetlenül tehetséges vagy, és szurkolok neked, hogy minden úgy sikerüljön, ahogy te eltervezted! :)❤
    Borcsesz
    Borcsesz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bori,

      Nagyon köszönöm! :) Az a helyzet, hogy mindkettőnket elsodort az iskolai élet, de előbb-utóbb csak visszatalálunk egymáshoz. Ennek ellenére viszont nagy örömmel tölt el, hogy továbbra is olvasol, ez hihetetlenül kedves tőled! Nagyon-nagyon köszönöm, én is kívánom neked, hogy az álmaid megvalósuljanak! ♥

      Millió puszi,
      Bia

      Törlés